دومین بازی فینال کنفرانس شرق NBA در سال 2015 + هایلایت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:29 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دومین بازی فینال کنفرانس شرق NBA در سال 2015

 

دومین بازی فینال کنفرانس شرق NBA در سال 2015

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس در دومین بازی فینال کنفرانس شرق NBA، در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد.
کلیولند برای ثبت دومین پیروزی خود در فینال کنفرانس شرق، نیازی به کایری ایروینگ نداشت. کولیرز امروز میهمان هاوکس بود که توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۲ حریف خود را مغلوب کند. ایروینگ به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ در این مسابقه غایب بود.
لبران جیمز با کسب ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل در این دیدار، تنها به یک ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. این بازیکن ۱۱ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر سوم کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا این کوارتر را با برتری ۳۰ بر ۱۷ پایان دهد و اختلاف امتیاز خود را با حریف افزایش دهد. این بازی، ۷۴امین مسابقه‌ی پلی آفی بود که جیمز در آن حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد تا با رکورد بازی های ۳۰ امتیازی پلی آف جری وست برابری کند و به همراه این بازیکن در رده‌ی چهارم لیست بازیکنانی که بیشترین بازی ۳۰ امتیازی را در تاریخ پلی آف ثبت کرده اند قرار گیرد.
ایمان شامپرت با ۱۶ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور کلیولند بود. این بازیکن ۴ شوت از ۶ اقدام سه امتیازی خود در این دیدار را به ثمر رساند.
کایل کرور از آتلانتا در ۱ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه‌ی مچ پای راست آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. این بازیکن در این مسابقه ۱۲ امتیاز کسب کرد.
دیماری کرول که در دیدار اول دو تیم از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده بود، علی رغم حضور حدود ۳۴ دقیقه ای در این دیدار، ۱۰۰ درصد سلامت نبود و کار خود را با ۶ امتیاز و ۳ ریباند به اتمام رساند.
امتیازآورترین بازیکن آتلانتا دنیس شرودر با ۱۳ امتیاز بود. جف تیگ نیز ۱۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان آتلانتا در این مسابقه تنها ۶ شوت از ۲۶ اقدام سه امتیازی (۲۳٫۱ درصد) خود را وارد سبد کردند.
سومین مسابقه فینال کنفرانس شرق، یکشنبه شب در کلیولند برگزار خواهد شد.

میزبان                               نتیجه       میهمان                هایلایت ها 
آتلانتا هاوکس ۸۲ ۹۴    کلیولند کاوالیرز کیفیت معمولی کیفیت HD



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: دومین بازی , فینال کنفرانس شرق , NBA , در سال 2015 , + هایلایت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب